Náhrada tranzistoru

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 3 17:17:35 CET 2024

Ve dvou střídačích, které jsem dostal na opravu je v obou  vadný
FGP20N60UFD. Našel jsem jej na FGP20N60UFDTU onsemi | Discrete
Semiconductor Products | DigiKey
<https://www.digikey.cz/en/products/detail/onsemi/FGP20N60UFDTU/1966963#product-details-substitutes>
ale už se nedoddává, jako náhrada je dole doporučena IGP20N60H3XKSA1
Infineon Technologies | Discrete Semiconductor Products | DigiKey
<https://www.digikey.cz/en/products/detail/infineon-technologies/IGP20N60H3XKSA1/2337954>
a IKP20N60TXKSA1 Infineon Technologies | Discrete Semiconductor Products
| DigiKey
<https://www.digikey.cz/en/products/detail/infineon-technologies/IKP20N60TXKSA1/2338010>

Datasheet je Datasheet IG#20N60H3 (infineon.com)
<https://www.infineon.com/dgdl/IGP20N60H3_Rev1_1G.pdf?folderId=db3a3043156fd5730115f56849b61941&fileId=db3a3043266237920126b8ae89001ee1>
a Maximum Ratings (infineon.com)
<https://www.infineon.com/dgdl/IKP_W20N60T+Rev2_5G[1].pdf?folderId=db3a3043156fd5730115f56849b61941&fileId=db3a304323b87bc20123bd1fce7135bd>

Prosím podívejte se někdo, kdo se v tom vyznáte lépe, než já, který je
vhodnější. Zdají se mi všechny parametry velmi podobné, pouze "Short
circuit collector current"  je u

IGP 120A

a i IKP 183.3A

je toto hledisko, podle kterého lze usuzuvat na větší odolnost
tranzistoru nebo je jiný parametr důležitější?

--

Martin Záruba