Re: Zalévací gel.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 2 19:19:53 CET 2024

Už se opakuju, ale využil bych zkušenosti předků.
Když chtěli, aby něco nezrezlo ve špatných podmínkách (třeba kvéry na
moři nebo v tropech),
tak to prostě namazali vrstvou vazelíny a zabalili do voskového papíru.

Dneska bych to udělal moderněji. Použil bych silikonovou vazelínu a pak
zabalil třeba
do mikrotenu. A musí to přežít i děti našich dětí.

PL