OT Jak rozdelit na routeru provoz stejneho portu na dve ruzne IP

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Leden 2 10:40:02 CET 2024

Ano docker, primo mikrotik by to asi dokazal ale pouze v http, sice se
mi to nepodarilo, ale myslim, ze nejakym krkolomnym zpusobem pomoci
skriptu by to slo, nicmene by to bylo asi desne pomale a slozite.
Jasne docker spravna volba taky v nem par veci mam na mikrotiku...

Zdenek Aster