Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 29 13:11:52 CET 2024

Některý Mikrotiky mají i PoE In/ PoE Out, což se může hodit, jinak záleží i na provozních podmínkách, pokud budou horší, než běžná kancelář, tak bych se podíval po Planet, mají širokou nabídku průmyslových switchů.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Petr Simek
Odesláno: čtvrtek 29. února 2024 12:54
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Dobry den

potreboval bych maly switch - 5 portu staci - ktery by umel management pres cli/ssh, VLANy a byl napapajeny pres PoE at/af a aspon na jednom porte by byl schopen poskytnout PoE out (at/af) .

Neco nejspis ma Mikrotik, videl jsem i nejake ubiqiti ale tam byl management pres ten jejich cloud.

Nepouzivate neco takoveho co by jste mohli doporucit ?