[OT:] Cmuchalove - bylo Re: CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 29 10:20:10 CET 2024

Sice jsem to nechtěně vyprovokoval, ale na moji omluvu - mám to z
Amazonu, kšeft, který mám asociován se 40 loupežníky a platí se tam
rublema, fakt nemusím.
A ono si to trochu reklamy zaslouží. Zatím se neozval nikdo, že by to
používal. Je to jediný 32-bit jednočip o kterém vím, že jde na i 5V a
kupodivu funguje na první dobrou. Dá se i celkem dobře debugovat pomocí
toho jejich WCH-Link a gdb.
Už jsem zmáknul nastartování a SysTick přerušení, není to složité, jen
divné. Periferie vypadají dost podobně jako u STM32.

Mrazík