[OT:] Cmuchalove - bylo Re: CH32V003

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Únor 28 22:55:09 CET 2024

Tak s tímhle se jaksi v dnešní době nejspíš musí počítat.

Mně se něco podobného stalo teď před pár dny. 22.2 jsem sem do
konference psal dotaz ohledně Labview Community Edition a taky jsem
trochu šmejdil po webu NI.
No a hned 23.2. ráno jsem měl v poště e-mail (pravda, velmi zdvořile
formulovaný) od nejmenované firmy, která je zástupce NI pro Evropu, ČR a
přilehlý vesmír, jestli bych uvítal, kdyby mi zavolal jejich obchodník,
že by měl pro mně nějaké návrhy různých řešení...
Moje odpověď (rovněž zdvořile formulovaná) je asi musela zklamat,
protože jsem je ujistil, že jediné o co mám zájem je free řešení pro
čistě soukromou potřebu, která nijak nesouvisí s mojí firemní e-mailovou
adresou.

Zdraví PavelK