CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Únor 28 20:02:34 CET 2024

Protože pochází z akademického prostředí a bylo navrženo hodně obecně.
Takže to lze implementovat různě a je v tom dost velký bordel. Proto
říkám, že to jde používat, když máte nějaký ten funkční "mustr", který
vznikl někde u výrobce a moc o tom nepřemýšlíte.
Jsou tam hodně divné věci, plno nejasně definovaných CSR v jádře. Ale
proti 8-bitům mi to připadá lepší, už kvůli jednotnému adresnímu
prostoru. Cortex-Mx jádra mi připadají jednodušší pro aplikačního
programátora, ale ne tak dramaticky. A ta cena je fantastická. Do hraček
a jiných blbin je to ideální.

Mrazík