Arduino den

Středa Únor 28 11:13:54 CET 2024

Já znám jeden podnik, který je podstatně blíž. Sice tam mají jen lahváče a vozej tam
pizzu, ale zato tam mají internet a hromadu zásuvek, včetně 400V ;-)

Ještě, co Jindra nenapsal, Arduino den je příležitost, kde se můžete pochlubit svými
profi i bastlířskými výtvory a to NEJEN Arduino, ale víceméně cokoli zajímavého
(Arduino je užitečný buzzword, ale my nejsme rasisti). A nebo dokonce i někomu
vnutit svá nevyžádaná moudra :-) Akorát bych potřeboval, abyste se zaregistrovali,
link je v tom článku na Robodoupěti.

D.O.