zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Úterý Únor 27 17:45:38 CET 2024

út 27. 2. 2024 v 16:35 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal:

> Mne by na tomhle reseni hodnem 21. stoleti asi vadilo ze to cvakani
> relatek zpusobuje blackout-y na vystupu.

Jak je to udělané na tom autotrafu? Tam přece jezdec jede po závitech, nebo
nějakých kontaktech od odboček, ne? Takže je tam blackout při přejezdu mezi
dvěma odbočkami?

Relátko sepne za jak dlouho, desítky milisekund? Je to tak řešené i v
UPSkách.

Pavel Kadečka.