zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 27 12:43:29 CET 2024

prave jsem se vratil z hr .. bauhausu. mam 5ks 24W zarovek s objimkama.
a mam i jednu tu nabijecku funkcni, tak muzu zkusit jak ta bude fungovat
s tema zarovkama.
vzpomel jsem si, ze mam i na pude nejake autotrafo, ale tahat ho dolu a
za chvili zase zpatky se cloveku moc nechce.
diky vsem za info.
t.