Re: OT: Bezpecnost nadovsetko?, was: Myèka Bosh, chyba CL

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 26 22:11:30 CET 2024

Aj psychopat moze robit spravne technicke rozhodnutia. Ale neurobi ich, ak
je nevzdelany, ak je obklopeny nevzdelanymi ludmi a ak tie rozhodnutia
konzumuju nevzdelani ludia.

Ale ja som nechcel politizovat, urobil som chybu ze som tam to slovo
politik napisal, posobi to tu ako magnet.

Islo mi o to, aby sme tu, na tomto technickom fore, nachadzali a
pomenovavali tie idealne vrcholy kriviek zisku z regulacii (nastudoval som
si co je Lafferova krivka a je to prilis specificke pre dane).

wek