Re: Přepínač na šňůru?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 26 01:11:16 CET 2024

To mě nevadí. Stav, včetně probíhajícího tisku, je vidět na kameře:-)

Důležité je, že půjde oběma způsoby zapnout i vypnout. Tedy např. zapnu
vypínačem doma, dám tisknout a později vypnu přes apku. Nebo naopak,
zapnu přes apku, dám tisknout přes RDP a až přijdu domů, vypnu vypínačem.

Zajímavá otázka je, co se zbývajícím relé. IOT deska má 4 ks. Jedno na
zapínání tiskárny, druhý na sundání krytu proti prachu z tiskové plochy,
třetí lampička (taky ovládání ze dvou míst).

PH