Re: Myčka Bosh, chyba CL

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Únor 25 11:06:20 CET 2024

Dovolím si na to navázat - taky máte pocit, že dětské pojistky způsobují
vrásky spíše nám dospělým než dětem? V poslední době se mi sešlo několik
požadavků na to že "věci nefungují" z mého okolí a velmi často (většina)
byla typu zapnutá dětská pojistka.
(varná deska, sušička, nějaký kuchyňský robot atd)  Majitelky - postarší
dámy si s tím většinou nevěděly rady. Intuitivnost zobrazení spíše nula.

:-)

Tož tak při neděli.

Petr