Re: Myčka Bosh, chyba CL

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 25 10:59:01 CET 2024

A napusti to vodu?

Ja pred casem resil neco neuveritelneho...mycka hlasila, ze nema
vodu...jsme ve druhem patre a tlak je tu jak prase. Myslel jsem, ze se
aktivoval Aqua stop, ale ne. Odpojil jsem privod a to vstupni sitko ac
se zdalo uplne ciste muselo byt ucpane nejakym slizem, ktery ani ten
tlak neprofouknul...nestihla se napustit.

RV

P.S. mam mycku pripojenou na teplou vodu