Par dotazu k SCPI

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Únor 23 18:33:04 CET 2024

Zdravím,

takhle úplně do hloubky do toho nevidím, ale pokud mně paměť neklame,
tak Labview přijímá z měřáku string a pro další použití uvnitř Labview
se to musí konvertovat na číslo. Ale nevím, jestli z toho plyne, že se
ten string tahá z měřáku po sběrnici nebo jestli z něčeho vyrobí ten
string až Labview. Ale když se dívám do manuálu k HP34401A tak tam je
formát odpovědi při jednotlivém měření uvedeno SD.DDDDDDDDESDD<nl> což
by odpovídalo stringu.

Seznam příkazů 34401A vrátit neumí a nevzpomínám si, že bych u něčeho
jiného takovou možnost viděl. Kdyžtak ten manuál v PDF je volně
stažitelný z Internetu a část o SCPI je tam rozepsaná dost detailně.

Zdraví PavelK