RE: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Únor 23 10:15:23 CET 2024

Ach ta češtin,
Pardon já se s tím peru celej život.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of
konference na vojtek.biz
Sent: Friday, February 23, 2024 10:12 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

Trochu jsi mě viděsil, protože to je moje nejoblíbenější elektroda, takže
jsem se zeptal.
Zrovna ta 2mm mě mrzí no co se dá dělat, al emohlo být hůř.

J.V.

Dobrý den,

tato elektroda se přestala vyrábět pouze v průměru 2,00 mm.
Nadále je dostupná v průměru od 2,50 mm do 8,00 mm.

V průměru 2,00 mm lze objednat elektrodu s podobnými vlastnostmi č. 6716.
Níže přikládám odkaz:
https://eshop.chemweld.cz/univerzalni-bazicka-elektroda-e6716-pro-snadne-sva
rovani/

Přeji hezký den.