Labview Community Edition ??

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Únor 23 00:02:53 CET 2024

Zdravím,

není někdo z vás odborník přes Labview ?

Pár let jsem neměl důvod ten program použít, ale teď jsem si objednal
desku, která pomocí Raspberry Pi Zero W umí GPIB bezdrátově a trochu
jsem ten Labview oprášil.

Při hledání na Webu jsem zjistil, že existuje zdarma něco, co se jmenuje
Labview Community Edition 2022 a je to zdarma pro nekomerční použití.
Nemá s tím někdo zkušenost a neumí to porovnat s klasickým (starým)
Labview ?

Já totiž mám koupenou a dodnes platnou licenci na Labview 2014 Home
Edition. Ta funguje pro moje dosavadní potřeby dobře, ale nelze jí
upgradovat na nic modernějšího a jak se zdá, má pár chyb. Například
nevidí přístroje, jejichž drivery jsou IVI a nejsou to ty správné "plug
and play" co se přidávají přímo v Labview přes "Find Instrument
drivers". Takže to třeba funguje s mým HP 34401A (přes GPIB) nebo
signální generátorem BK 4070 (přes RS-232), ale když jsem si stáhnul a
nainstaloval drivery pro různé ty Rigol přístroje (i když je zatím
nemám) tak ty se mi do Labview nainstalovat a použít nedaří.

Proto mně napadlo, že bych si nainstaloval tu Community Edition 2022,
mávnul rukou nad těmi cca. 250 Euro, co tenkrát stálo v nějaké akci to
Labview 2014 a šel dál. Jenže nevím, jestli to nemá nějaká zásadní
omezení zejména právě v integraci měřáků. A testovat to nechci, protože
na jednom počítači by se ty dvě verse asi nesnesly a kdybych měl smazat
tu koupenou, tak už bych jí asi znovu nenainstaloval, protože jsem
nějak, někde, zabordelil tu koupenou licenci. Resp. nezabordelil, ale
někam jsem jí pečlivě před 10 lety uložil a už nevím kam.

Zdraví PavelK