PWM 80V 25A

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 22:21:28 CET 2024

No já jsem teď třeba u kamaráda zjistil, po té co měřím jednotlivé
články, že díky tomu, že má
baterky ve dvou patrech a mezi patry je 2x 100mm2 kabel tak stejně při
100A proudu, tam je
rozdíl 20mV, úbytek na tom propoji. A je to tím jak to měření má
společný bod pro + baterie 7
a - baterie 8, a záleži kam to připojím tak ta baterka bude kecat, takže
v tom případě by balancer,
se snažil dorovnat baterku a přitom to není potřeba....

Jako od té doby co mám měření jednotlivých článků tak mám pocit, že
většina batery packu u
elektráren bude časem jeden velký problém, když vidím co se všechno děje
a pochybuju, že to
někdo extra řeší..........

Zdeněk Aster