RE: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

ok2mtm na seznam.cz ok2mtm na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 20:50:11 CET 2024

Ale u COčka, a je jedno jestli s plynem nebo plněným drátem se nastavuje jenom napětí a rychlost posuvu. Na rozdíl od elektrody je zde svářečka zdroj napětí, nikoliv zdroj proudu.
Druhá věc je pracovní rozsah ve kterém svářečka funguje a jak dobře.
Kdysi jsem tu nějakou základní na plněný drát měl půjčenou, nejlevnější řešení s trafem, žádný invertor. Nějak to svařovalo, ale že bych to chtěl, tak to určitě ne.
Jako vždy jsem se dobral k tomu, že buďto koupím něco super levné, tedy spíše náhodně, nebo si holt připlatím a koupím "to nejlepší", protože ušetřených třeba 10% jsem vždy litoval.
Zvlášť u malých věcí, jako jsou slabé plechy, to musí vařit perfektně, jinak je to k zlosti.
Na druhou stranu, co na malé věci zkusit TIG. Pokud toho bude jenom troška, tak ni spotřeba argonu nebude rozhodující položkou. Výhoda je, že je to doopravdy čisté svařování.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Thursday, February 22, 2024 8:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

myslel jsem že bude dobrá na drobnosti kdy elektroda je moc velká, obhlížel jsem ji v krámě, nezdá se mi nastavování pouze napětím a rychlostí posuvu drátu. Jako nejnižší rozsah 20-70A a přitom nejde nastavit proud, to není na svařování malých věcí.

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.