RE: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

ok2mtm na seznam.cz ok2mtm na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 09:00:12 CET 2024

A ještě drobnost, když už pořádná kukla, tak se podívat, jak funguje nucená
ventilace - u Speedglasu je to ADFLO - krabička u pasu s baterkou, filtrem
vzduchu a ventilátorem, které funí čistý vzduch pod kuklu. Koupit je to
drahé, ale je to celkem dobrý projekt pro samotvorbu s 3D tiskárnou.
Já mám celkem problém, že při svařování asi moc funím, a vnitřek kukly se mi
prostě mlží. A skrz zamlženou kuklu je vidět spatně.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, February 22, 2024 7:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

koupil jsem, tedy az k tigu, Kowax KWX820ARC+ a je to opravdu o necem jinem.
velke sklo, dokonala pruhlednost a vyuzivam ty dodatecne zvetsovaci skla,
protoze i u elektroniky mam porad priblizovadlo na hlave. kupoval jsem 2020
"v akci" a koukam, ze ted je uz
levnejsi(7000/5000kc) a ma nejake dalsi "+".
https://svarecske-kukly.heureka.cz/kowax-kwx820arc/#prehled/
pokud si muzete nekdo pujcit profi kuklu i jen na zkousku, nevahejte !
t.

Dne 22.02.2024 v 7:30 Tomáš Mádr napsal(a):
> [...]
>                 elektrodama 30 let starýma, který byly připravený na
>                 vyhození, protože s tím Filexem nešly vůbec.  Ale ten
>                 KITin je nějak chytřejší, na zapálení používá větší
>                 napětí a v podstatě se nedá elektroda přilepit. Má na to
>                 nějaké řízení toho proudu atd, dá se tam nastavit pár
>                 různých featur.
>

>                 st 21. 2. 2024 v 14:10 odesílatel Vláďa Anděl
>                 <vaelektronik na vaelektronik.cz
>                 <mailto:vaelektronik na vaelektronik.cz>> napsal:
>
>                       Problém je, že když s ní chci vařit, špatně chytá
>                     oblouk. Což
>                     taky může být tím, že to neumím :-) ale na svařování

gn=sig-email&utm_content=webmail>
>                 Neobsahuje žádné viry.www.avast.com

> campaign=sig-email&utm_content=webmail>

AJT SERVIS s.r.o.