Re: Sváření ( bylo Re: Svářecí invertor )

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Únor 21 21:57:02 CET 2024

Zdravím,

taky mám pocit že jsem na svařování levý. Mám nějaký postarší invertor,
ale problém se zapalováním není. Oblouk drží hezky, to všechna čest. Ale
když svařuju například natupo k sobě 2 pásoviny, tak jedu krásnou
housenku, kochám se jak je to hezké do okamžiku než než kladívkem otluču
strusku. (Vařím obalenými elektrodami - sem tam vyjíměčně bazickými,
protože je mám, ale hlavně kyselými rutilovými). Prostě v lepším případě
jsou 2 housenky na obou pásovinách, ale dohrormady spolu nemluví, takže
to nedrží spolu. V horším případě je housenka jen na jedné straně.

Nakonec to vždycky nějak "zasoplím", ale nadřu se s bruskou a musím to
spáchat několikrát po sobě.

Je na to nějaká speciální finta?

Díky

Petr