RE: Samovolné, náhodné vypínání a zapínání WiFi na routeru Synology RT2600ac

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Středa Únor 21 21:32:38 CET 2024

Všem děkuji za reakci. Uvědomil jsem si, že jsem před časem přecházel z OS SRM 1.2 na verzi 1.3. Nedokážu si vzpomenout, jak to bylo dávno. V té verzi 1.3 se jedná už o update 8. Přechod na předchozí verzi OS není možný. Vytvořil jsem tiket na technickou podporu Synology. Uvidíme, co mi napíšou. Ještě jednou děkuji. Standa

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, February 21, 2024 8:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Samovolné, náhodné vypínání a zapínání WiFi na routeru Synology RT2600ac

A není to důsledkem právě nějaké aktualizace?
Dá se tam udělat krok zpět na nějaký starší firmware, který tam byl v době, kdy to jelo OK?

PL

Dne 21.2.2024 v 20:32 Stanislav Jurnečka napsal(a):

Mám router Synology RT2600ac. Téměř 2 roky fungoval bez chyby, ale před měsícem se začalo náhodně vypínat a zapínat Wifi. Wifi jede třeba týden v pohodě, pak se vypne a za půl dne se zase zapne. Router je aktualizovaný, včera jsem provedl i tovární nastavení a pouze nezbytnou konfiguraci. Dnes večer se opět Wifi vypnulo. Přes kabel vše funguje, jak má, pokud chci nastavit „vypnuté“ Wifi, v konfiguraci je požadováno zapnutí Wifi tlačítkem na routeru. Bez toho to konfigurovat nebo nahodit nelze. Přesto se to, třeba za půl dne, umí zase zapnout samo. Tušíte někdo, v čem by mohl být problém? Existuje nějaký důvod, proč by se mělo Wifi vypnout? Třeba nějaké rušení. Díky za každou radu nebo názor. Standa