Re: [OT] Kalkulačka RealCalc Plus pro Android (placená verze)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 21 19:04:29 CET 2024

U mě to About vypadá jinak. Ale to je možná tím, že mám nejnovější verzi
3.0.2.

Poznat se to navenek má podle ikony, má oranžové plus.
Vevnitř mimo jiné podle toho, že se dá nastavit typ zaokrouhlování a
hlavně oddělovač řádů na displeji.
Ale ani jedno u té mojí verze nefunguje. Je šedivé, stejně jako to bylo
ve free verzi.

PL