Re: [OT] Kalkulačka RealCalc Plus pro Android (placená verze)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 21 18:59:37 CET 2024

Díval.
Zabil jsem tím několik hodin, nebyl to jen jeden pokus.
Evidentně mám spuštěnou správnou aplikaci (to je podle FAQ častý
problém, protože to vypadá stejně jako ta volná).
Mám na ikoně oranžové + (tím se liší volná a placená), v About mi to
píše, že mi děkuje za koupi RealCalc Plus.
Ale vlastní aplikace se chová pořád jako ta free.
Odinstaloval jsem tu free, vymazal jsem data té nové, pak jsem ji taky
odinstaloval a nainstaloval znovu, přebootoval jsem mobil.
Už fakt nevím.

Díky.
PL