PWM 80V 25A

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 21 15:27:10 CET 2024

Ano, někde jsem teď viděl 8x patalelně. Mě se ale u příkladu zdá malá
napěťová rezerva, nakonec i proudová. Já jsem zvyklý dělat vše robustní.
Vybral bych něco na 150V a  proudově alespoň 50A. Osobně bych tam dal min
2x IRFP 250 , už proto, že je mám v šuplíku 😉 větší RDS ON neva, bude na
něm stejně max 2W. Ale musínse udělat pořádně driver.