Re: Solární ohřev vody za 1 Kč

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 20 20:50:02 CET 2024

U tak velké nádrže asi moc nehrozí nějaké zásadní přehřátí, tak se to
tam případně
dalo pustit dokonce i napřímo jako DC, bez regulátoru/střídače a termostatu.
Nebo s termostatem s nějakým elektronickým spínáním s IGBT nebo FETem.
Raději nejméně 2 nezávislé a dobrý havarijní přetlakový ventil.

Skoro bych si myslel, že od toho března do října (jak píšete) by to dal
i jen ten bojler,
bez dalšího zásobníku. Jen to chce trochu přepanelovat, což ale při
dnešní směšné
ceně za panely není problém. Je až šílené, jak ty ceny spadly.
Ničemu nevadí, když v hodně slunečných dnech zůstane část energie na střeše.

PL