Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Únor 20 18:31:39 CET 2024

Já po pravdě řečeno nevím. Já to mám od dubna 2021 ve spolupráci s HA
běžícím na RPI 4B (nebo 3B ??) a běhá to bez problémů.
Jako Zigbee koordinátor používám tohle:

https://www.chytrevypinace.cz/ZigBee-Koordinator-CC2531-s-antenou-d188.htm#detail-anchor-description

koupil jsem to přímo od téhle firmy.
Do HA se to přidalo normálně podle návodu jako Integration, ono si to
našlo ten dongle a pak už to běželo samo od té doby to funguje.
Jediný problém je v tom, že tohle zařízení podporuje max. 20-30 Zigbee
zařízení a já už jich mám 17 a několik jich přibude. Takže budu časem
muset vyměnit ten koordinátor za výkonnější, třeba:

https://www.chytrevypinace.cz/sonoff-zigbee-3-0-usb-dongle-plus

a nevím, jestli to převezme párování, jména zařízení atd. Nerad bych to
všechno pároval znova a předělával celou automatizaci, pokud to nějak
změní jména napárovaných zařízení.

Zdraví PavelK