OT: Dotaz na pájecí automat

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Únor 20 17:16:25 CET 2024

Zdravím všechny.

V práci chtějí koupit pájecí automat, tedy vlastně 2 stroje.

Jde o to, že k DPS letujeme z jedné strany 3 žíly kabelu 0,75 a z druhé
strany 2 piny od "trubičky". DPS je o rozměrech cca 30x20mm.

Když se kouknu na stávající automaty tak bych je lidově popsal jako
čtyřosý manipulátor co drží pájecí trn a cín. Ve třech osách se pohybuje
a čtvrtou osu používá pro otáčení kolem pájeného drátu/pinu při vlastním
pájení.

A já bych se chtěl zeptat zda mi můžete doporučit nějakého spolehlivého
dodavatele takového automatu.

Děkuji

Milan