Dotaz na vlákno o Bluetooth modulu

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pondělí Únor 19 20:54:27 CET 2024

Zdravím, kolezi.

Někdy v roce 2023 tady běželo vlákno o kvalitním Bluetooth modulu a já blbec
si neschoval internetový odkaz na toho číňana co to prodával.

Teď zkouším to vlákno hledat Googlem s parametrem site:list.hw.cz ale nějak
se do toho nemohu trefit.

1 - poradil by mi někdo, jak mám najít vlákno v naší konferenci bez ohledu
na měsíc, když tuším jedno - dvě klíčová slova?

2 - Nebo neozve se mi ten dotyčný, který ten Bluetooth tehdy vychvaloval?
Stereo modul, který měl hodně kvalitní zvuk a byl trošku dražší a trošku
větší než ty co má např. HADEX jako M424C.

Děkuji předkem.

Láďa