Re: Čínské vestavné V-A metry...

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Únor 19 16:32:50 CET 2024

Reagoval jsem na poznámku pana Kuby:

"Ještě jsem dělal nějaké pokusy a zjistil jsem, že u vyššího napětí je
"obnovovací" frekvence vyšší, než při měření malých napětí."

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby