Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Únor 19 16:17:53 CET 2024

Na Zigbee právě není potřeba nic, jen Zigbee brána na HA.
Nastavím HA na režim "Add Zigbee device" a pak rozsvítím žárovku poprvé
a ona se spáruje s HA a on jí od té doby zná a vidí. Totéž třeba Zigbee
zásuvka nebo vypínač.

Zdraví PavelK