Re: Čínské vestavné V-A metry...

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Únor 19 15:59:45 CET 2024

To bude nějaký princip převodu s nabíjením kondenzátoru... tomu napovídá,
že obnovovací frekvence displeje se mění s měřeným napětím. Ten kondenzátor
má asi svod (nebo někde něco na desce, možná vstup kopatátoru - kdoví
jaký je), takže se kondenzátor nabíjí déle než by měl a výsledek na
displeji je větší.

Jsou to jen takové dohady, svod "ochran" za děličem by způsobil opačnou
nelinearitu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby