Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 19 15:18:24 CET 2024

To je  asi správná úvaha... pokud bude měkký ten dělič, může se to chovat
jak se to chová.
Zvlášť když další impedance nebude "stabilní" v celém rozsahu měření.
A je fakt, že u zdroje to nevadí, že to bude papat nějaký ten proud.

Ještě jsem dělal nějaké pokusy a zjistil jsem, že u vyššího napětí je
"obnovovací" frekvence vyšší, než při měření malých napětí.
Zkusím večer jeden kuchnout, vyřadit vstupní dělič a postavit svůj.

Ten kondenzátor na vstupu nepomohl.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 19. 2. 2024 v 15:10 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>