Re: Svářecí invertor

Pondělí Únor 19 14:13:19 CET 2024

No je otázka, jestli s tím opravdu nic nejde. Přece ať je v tom zdrojový
obvod, nebo procesor, měl by mít proudovou zpětnou vazbu z nějakého
proudového čidla (moje Gama 160 má proudové trafo) a předpokládám, že
tam bude i nějaké napěťové omezení (kvůli bezpečnosti), aby napětí
naprázdno nepřelezlo povolených 90V. Takže pokud tomu chcete omezit
napětí, buď zkusit najít tenhle napěťový vstup a zkusit jestli a jak by
omezil napětí i na menší než těch 90V (aby ta regulace byla stabilní a
né že to jen vypne impulzy), nebo výstup ze zesilovače, který nějak
odečte výstupní napětí od reference navázat na vstup proudu. Asi to bude
laborování s nejistým výsledkem, hlavně pokud jde o stabilitu regulace,
ale úplně bych to předem nevzdával.

Anděl