Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Únor 19 09:15:12 CET 2024

Mě všechny Zigbee věci co jsou označený Tuya fungují přes Zigbee2MQQT. Na
všech věcech co jsem měl v ruce je párovací tlačítko. Obecně, když na tom
je napsaný Zigbee 3.0 tak by to mělo fungovat napřímo. Žádný cloud nemám a
nechci.

Jediný na co jsem narazil, že mi tato Zigbee termohlavice nefunguje přes
repeatery:

https://www.zigbee2mqtt.io/devices/TRVZB.html#sonoff-trvzb

Přitom pokud je v dosahu koordinátoru sítě, všechno funguje dobře.

Nechápu proč. Nějak jsem to popsal zde:

https://forum.phoscon.de/t/trvzb-sonoff-problem-via-repeater/4649

Nenapadá někoho řešení?

HP

po 19. 2. 2024 v 8:50 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>