OT AI

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 17:16:56 CET 2024

Zajímalo  by mě, kolika členům konference by výrok:
"Poincarého grupa není prostorově homogenní" připadala jako protimluv.  ;-)

Za sebe přiznávám, že vůbec nevím co to je .
Jen proto, že jste to použil Vy (slušný člověk), tak soudím, že to asi
není nadávka.
Takže asi ten model trénovali na datech lidí jako jsem já, a ne na
datech lidí jako jste Vy.
(ale uznávám, že Wikipédii si mohl po nocích přečíst)

PL