Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Únor 18 12:12:01 CET 2024

ty čínské LED metry jsou orientační měřící přístroj s povolenou chybou
10%, pokud by tomu někdo při prodeji říkal měřící přístroj.

Jediné přesné jsou ty co mají klasiku 7106/7, ten se ale taky musí
zkalibrovat. Používám na to krátkodobý etalon, ustálenou tužkovku v
polystyrenu. Pokud je potřeba menší napětí, tak vybitou tužkovku.