Čínské vestavné V-A metry...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 18 11:17:28 CET 2024

Mám tu jeden průmyslový zdroj, chtěl jsem do něj vestavět nějaké měření.
Objednal jsem na Ali 4 různé panelové V-A metry. Červené napětí, modrý
proud, samostatné napájení.  V pátek najednou dorazily všechny - ve velkém
pytlíku jednotlivě zabalené ještě samostatně.
Co mě ale štve, že to měří blbě.  Když na 5 V údaj sedí, na 50V se rozchází
o 1,2V.
Když to srovnám na 50V, je to dole zase cca  o 2 desetiny jinde. Prostě je
to nelineární, nebo použitelné tak maximálně  od 0-15V. Co s tím?
Nemáte tip na nějaký V-A meter  ( ideálně tří - čtyřmístný ) , s rozsahem
do 70V a do 10 (20) A ?
Máte něco vyzkoušeného? Mám pocit, že jsem někde i viděl, že do toho jde
flashnout nějaký custom FW, jsou v tom asi běžné procesory.  Ale nemohu k
tomu nic najít.

Kdysi jsem objednával samotné moduly (V-metry)  s třímístným displejem, tam
takový problém nebyl, měřilo to správně.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>