Re: Převrácení polí charů preprocesorem?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 17 12:42:18 CET 2024

Nebo jinak:
Jaké máte oblíbené způsoby dekódování textových příkazů ze sériáku v MCU?

Mě by se právě nejvíc líbilo po přijetí prvního znaku projet první znaky
příkazů, po druhém druhé, ... až po nalezení konce, nebo detekci že už
není pokračování přejít rovnou zpátky na detekci začátku.

A na tohle by se mi zas nejvíc líbilo, kdyby názvy příkazů již
preprocesor překlopil, ale samozřejmě to není nutné, vlastně si stačí
prohodit x a y. A asi to makro ani nejde udělat, aspoň to mi napsal
chatGPT:-)

PH