Re: OT:CO2 laserová gravírka 50 W 300 x 200 mm

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 17 10:30:38 CET 2024

Mě by zajímalo, jestli ji lze upravit pro vstup paprsku z externího
zdroje. Jako že bych první zrcátko otočil a nad ním udělal díru pro
vstup paprsku shora.

Pokud by to šlo, tak už by jen stačilo přepojit ven ovládání zdroje a
měl bych 100W řezačku.

PH