Lepidlo co umí ztuhnout do tuha?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Únor 17 01:06:22 CET 2024

Dobrý den,

potřebuji vyplnit a přilepit 16mm kontrolku v dutině asi o 7mm větší
(bude jich ale hodně). Tak, aby nevypadla ani při snaze o to. Závit co
je na ní použít nelze, ale je to vítané zdrsnění povrchu pro lepidlo. V
dutině je osazení, takže se nasadí zvenku a zevnitř se tam kydne
lepidlo, aspoň takovou mám představu.

Zkoušel jsem T-Rex Extra FIx, ale to je spíš křehký akryl a vytvrzení
trvá velmi dlouho (týden do trochu tvrda)

Znáte lepidlo v dávkování podobném cartridgi co umí ztuhnout do tuha?
Silikon by byl ideální, ale kdyby ztuhl skoro jako epoxid...

Už jsem přemýšlel i nad 3D perem, ale z toho to leze hrozně pomalu.

Tavná pistole by šla, kdyby to ale ztuhlo téměř do tuha, nenašel jsem
nic pevného do ní.

Víte, znáte něco takového, abych nemusel vykoupit celý obchod kvůli
poslednímu lepidlu, které to bude? A dopředu člověk neví, že to poslední
bude ono.

Děkuji, JL.