ESP32+Wireguard+Ubuntu

Pátek Únor 16 22:02:34 CET 2024

Diky, dobre vedet.
Zatim asi pomohlo proste hledani googlem, asi byl problem, ze se
pozadavek na pripojeni odehral pred ziskanim casu z NTP a to si zrejme
server hlida, aby byla dopredna posloupnost timestampu...
Uvidime, kazdopadne je to velmi zajimave a jednoduchy VPN tunel, na
ESP32 zabere zanedbatelne prostredky, pouziva to mj i HomeAssistant
Nejdriv jsem chtel rozchodit SSH, ale to je peklo, zasobnik tasku 60+kB
atd... (WolfSSL+SSH)