Re: Jak zjistit výkon C trafa nebo toroidu?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 16 21:22:31 CET 2024

Jo, to bejvalo na uložto, naprosto špičková dynamika práce díky tomu,
našlo se to tam dřív než v archivu ebuků... teď když se to tam nenajde,
se musí potupně do knihovny... Jak za komunistů, pěkně do fronty a
nevyčuhovat.