Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Únor 16 14:48:51 CET 2024

Teď se ukazuje že ten moderní trend dělat bezkrabicové rozvody by se
zatraceně hodil.

Pro neznalé: pod vypínačem je hluboká krabice, kam je přivedený jak
plnědrátový přívod, tak plnědrátový vývod a spíná se co je
potřeba, zbytek se jen propojí.
Sežere to víc materiálu, ale nemusí se pak řešit že je někde za
nábytkem uhnilá krabice a navíc nikde nestraší víčka od krabic (které,
jak jsem zjistil, se po 25 letech často nedají otevřít bez destrukce
zpuchřelého víčka).

Tomáš