Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Ota Herm ota na herm.cz
Pátek Únor 16 11:04:45 CET 2024

A jen pro úplnost, ten tablet, co se až překvapivě osvědčil, je Acer Iconia
One 10, zřejmě provedení B3-A20-K6AS. Samozřejmě se to dávno neprodává,
posílám jen pro možnost porovnání parametrů.
Ota