sietova frekvencia a hodiny

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Únor 16 08:39:29 CET 2024

Ano, tak jak jsem jsem psal před chvílí, že to tam není zaznamenané,
neznamená, že to tam není. Prostě to tam zadává nějaký nadšenec z okolí (i
vy můžete). Určitě to nepochází oficiálně od nějakého distributora nebo úřadu.

Na mou střešní FVE se krom distribuce při připojování nikdo nikdy neptal,
mám ji bez dotací. Vlastně jsem ji dost dlouho provozoval úplně bez vědomí
distribuce (ach jaký jsem to vyvrhel!).

--
Jan 'yanek' Bortl