Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 16 08:04:45 CET 2024

On Fri, 16 Feb 2024, Pavel Kořenský wrote:

> Na strategickém místě je v současnosti vypínač, bez kterého mohu klidně
> nejspíš žít, když do světla dám Zigbee žárovku kterou bude řídit HA. Tím
> pádem mi místo vypínače vznikne místo, kam mohu umístit nějaký USB zdroj.
> Takové se do krabic pod vypínačem/zásuvkou dělají.

A mate v te krabici pod vypinacem i nulak ? Casto tam byvaji dva draty-
faze in, faze out - ty by jste musel zkratovat aby zarovka svitila
(a stmivat ji pres zigbee) ale pro USB zdroj potrebujete jeste nulak.