RE: Podepisování PDF dokumentů

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 15 19:40:41 CET 2024

Ano, jde to i v bezplatném Acrobatu (Reader). Z hlavy netuším přesný postup, protože bezplatný nemám, používám ten plný placený. Ale ukazoval jsem to nedávno jednomu zákazníkovi na jeho počítači. Musíš v těch nástrojích otevřít seznam nástrojů. A myslím, že to nebylo v těch základních, které se ukázaly, ale muselo se kliknout pod nimi na nějakou volbu jako „další nástroje“ (nebo tak nějak), pak se vybalily všechny. A tam je podepisování.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Thursday, February 15, 2024 7:30 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Podepisování PDF dokumentů

Dobrý večer,

jak proboha podepsat PDF dokument ve windows kvalifikovaným certifikátem? Aby to zvládl i BFU a nemusel se kupovat žádný software nebo online placený nástroj?

Myslel jsem, že to v Adobe Acrobat normálně jde, ale pokud ten dokument nemá podpisové pole, tak mě to pořád cpe na tu jejich online placenou službu.

Je na to nějaký trik?

Certifikát / podpis je normálně v úložišti Windows.

Tápu tady v tom už 15 minut a nejsem schopný to podepsat. Jakmile je tam podpisové pole, tak ok, to není problém, ale normální libovolné pdf?

Díky.

HP