Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Únor 14 19:51:15 CET 2024

Tak to není žádná sranda a snímačem na těle nástroje to není reálně
možné. Vždycky z toho bude zvuk elektrické jazzové kytary.

Musíte použít ideálně 2 mikrofony na stojanu před vámi, shora a zdola a
zvukový mistr to pak smíchá tak, aby to znělo jako ten nástroj.

Mimochodem - máme stejný nápad, jen marimbu mám z číny ale mám k tomu
piezo lištu ke kytaře, kterou chci dát buď pod pražec, nebo na něj ale
ještě jsem nevymyslel jak, nebo jestli si vyrobit vlastní tělo marimby
třeba z plexi, jako tichý nástroj.

Overdrive typ Mike Oldfield k tomu bude ideální. Umí to ten Fender
zkreslátor, chtěl bych to ale udělat na arduinu s Mozzi synth.

Mám tohle
https://www.aliexpress.com/item/1005005543149807.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005195541770.html