Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Únor 14 15:29:33 CET 2024

Myslím, že zásadní rozdíl bude ve V/A charakteristice. Ge dioda je
trošku vodivá i při napětích jednotek mV, ukázkou toho je klasická
krystalka, kde Ge dioda usměrňovala i při nepatrném napětí.

Shotkyho dioda má podobnou charakteristiku jako klasická dioda, pouze
začíná být vodivá při (cca polovičním) napětí než Si dioda. I tak má ale
koleno poměrně ostré.

Martin Záruba